Què és la carpeta ciutadana?

La carpeta ciutadana és la zona privada de la seu electrònica que conté totes les teves dades de la teva relació amb l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès: Dades del padró, dades fiscals, els teus rebuts, les teves sol·licitud, tràmits i el seu estat, les notificacions electròniques, etc..

També és un espai on pots realitzar algunes gestions amb l'Ajuntament de manera àgil, sense haver-te de desplaçar.

Quines gestions puc fer?

Entre altres podràs consultar l'estat dels teus tràmits realitzats o en curs, les teves dades del padró i extreure volants d'empadronament i convivència, fer el pagament de rebuts, consultar les teves propietats i extreure justificants de pagament, consultar les teves notificacions electròniques, consultar el calendari fiscal, validar documents electrònics i moltes altres gestions.

Com hi puc accedir?

Per accedir a la carpeta és necessàri que t'dentifiquis digitalment mitjançant un dels certificats digitals admesos. Si no disposes de cap certificat digital, pots fer servir l'IdCat mòbil, un sistema ràpid, senzill i gratuït que et permetrà identificar-te mitjançant l'enviament d'un codi SMS al teu dispositiu mòbil. Trobaràs més informació a través d'aquest enllaç.