Seu electrònica
CA
Català
ES
Castellano
Identifica't
.
No hay subtitulo
Menu
.
✕
Les meves dades
Posició global
Dades personals
Registre d'entrada i sortida
El meu calendari fiscal
Padró Municipal d'Habitants
Els meus expedients
Notificacions electròniques
Portasignatures (requereix certificat digital)
Taxes, impostos i altres conceptes
Rebuts
Les meves propietats
Autoliquidacions i altres conceptes
Accés públic
Validació documents electrònics
Calendari fiscal general
Fer un pagament
Oficines d'Atenció Ciutadana
Catàleg de tràmits
Documents
Bústia de documents
Validació documents electrònics
CT17 Instal·lació d'hivernacle amb mur perimetra inferior a 1m d'alçada
Descripció
CT17 Instal·lació d'hivernacle amb mur perimetra inferior a 1m d'alçada
Termini de Presentació
28/06/2023 00:01:00 -
Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb sistema Vàlid
Documents a Presentar
Documentació Administrativa
Model normalitzat específic de comunicació prèvia amb intervenció tècnica, degudament emplenat i signat (model CT).
En cas de representació, i si encara no consta en poder de l'administració, cal aportar els poders notarials o actes que la justifiquin
Taxa per la tramitació de la comunicació
Impost de les construccions, instal·lacions i obres (ICIO)
DT. Documentació tècnica específica
Declaració responsable del tècnic/a
Declaració responsable de la persona tècnica competent: incorporant identitat i habilitació professional i justificant el visat o no dels documents tècnics, degudament emplenat i signat (model normalitzat RT)
Projecte tècnic d'obres visat pel col·legi professional competent si és obligatori.
Projecte tècnic d'obres (o documentació tècnica d'acord amb l'art. 9 de l'ordenança), visat pel col·legi professional competent quan sigui preceptiu d'acord amb la normativa sobre el visat col·legial obligatori, i amb el contingut fixat a continuació, adjunt en un arxiu únic en format “pdf” indexat amb marcadors i signat electrònicament per la persona tècnica competent, i en l'ordre següent: 1. MD. Memòria descriptiva i constructiva, incloent les següents dades: - Identificació de la finca afectada per les actuacions urbanístiques preteses (indicació de l'adreça, la referència cadastral i la qualificació urbanística) i la persona promotora. - Descripció i justificació de la proposta de les obres a executar, amb el grau de detall suficient de definició per apreciar les característiques tècniques, la situació i la destinació de les obres, amb la finalitat de comprovar-ne l'adequació a les determinacions de l'ordenament jurídic urbanístic, i quan la legislació sectorial ho prevegi expressament, als requisits específics que s'hi estableixin. - Justificació del compliment de la normativa urbanística i altre que sigui preceptiva, com per exemple el codi d'accessibilitat i el CTE. 2. DG. Documentació gràfica - Fotografies de l'àmbit d'intervenció i entorn (façana/es de l'edifici i voreres). - Plànol de situació: referit al planejament vigent, i amb indicació del nord geogràfic, que inclogui la identificació de la finca (adreça i referència cadastral) i la qualificació urbanística. - Plànols de proposta acotats: planta, alçats i secció, amb el grau de detall suficient per apreciar les característiques de la intervenció i incloent les referències a carrers i veïns. S'adjuntaràn plànols de detalls en cas que s'estimin necessaris per la definició de les obres. - Plànol topogràfic, en cas que sigui preceptiu d'acord amb normativa vigent, necessari per la naturalesa de la intervenció o per apreciar l'abast de l'actuació. 3. PR. Pressupost desglossat (PEM), justificant que s'ajusta al mòdul que fixa el COAC en el moment de la comunicació, d'acord amb Ordenances fiscals municipals. 4. AN Annexos - Estudi de Seguretat i Salut o Estudi Bàsic (EBSS), segons s'especifiqui en la normativa sectorial en matèria de seguretat i salut a les obres de construcció, signat per una persona tècnica competent i visat pel col·legi professional quan sigui preceptiu d'acord amb la legislació sobre el visat col·legiat obligatori. - Estudi de gestió de residus de la construcció, d'acord amb la normativa sectorial.
Full d'assumeix tècnic de la direcció facultativa i de la coordinació de seguretat i salut.
Full d'assumeix tècnic de la direcció facultativa i de la coordinació de seguretat i salut, signat per una persona tècnica competent i visat quan sigui preceptiu d'acord amb la normativa sobre el visat obligatori. En cas d'ús de bastida, sitges o altres mitjans auxiliars fixos s'han d'incloure en l'Assumeix tècnic.
Document d'acceptació de la gestió de residus de la construcció
DC. Documentació Complementària
Documentació en cas de catalogació de patrimoni (d'acord amb el catàleg de béns a protegir del POUM)
Informe preceptiu i vinculant de Bombers
Informe preceptiu i vinculant de Bombers (Direcció General competent en matèria de prevenció i extinció d'incendis): En cas que les obres entrin dins dels supòsits sotmesos a control preventiu de l'Administració de la Generalitat d'acord amb l'annex 1 i 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer, de prevenció i seguretat en matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis, caldrà obtenir l'informe favorable de la direcció general competent en matèria de prevenció i extinció d'incendis.
Autoritzacions concurrents d'organismes externs, a requeriment de la normativa sectorial.
Autoritzacions concurrents d'organismes externs, a requeriment de la normativa sectorial: - Autorització de l'Agència Estatal de Seguretat Aèria (AESA): en cas que les obres es situïn en l'àrea d'afectació de l'aeroport de Sabadell. Està afectat tot el terme municipal de Sant Quirze, a excepció del barri de Les Fonts. En aquest cas, l'autorització cal que sigui gestionada a través de l'Ajuntament, i per a la realització del tràmit caldrà aportar: ·El justificant de registre d'entrada del formulari de pre-sol·licitud presentat a Sevidumbres Aeronauticas (formulari disponible a la pàgina web de l'Agència Estatal de Seguretat Aèria https://www.seguridadaerea.gob.es/) - Autorització de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA): en cas que les obres es situïn en zona de domini públic hidràulic o zona de policia de lleres. - Autorització de Carreteres: en cas que les obres es situïn dintre de la zona d'afectació de carreteres. - Autorització de Ferrocarrils: en cas que les obres es situïn dintre de la zona d'afectació de ferrocarrils. - Autorització d'Endesa Distribució Eléctrica: en cas que les obres es situïn dintre de la zona d'afectació de la línia d'alta tensió. - Autorització del Servei d'Arqueologia de la Generalitat: en cas que les obres es situïn dintre d'un espai de protecció arqueològica. - Autorització del Servei competent en matèria forestal i de prevenció d'incendis de la Generalitat. - Altres d'acord amb la normativa sectorial vigent.
Tramitació Registre Electrònic
Seleccioni com identificar-se:
Amb certificat digital
Accés mitjançant VALID (Certificat electrònic, IdCat Mòbil, Cl@ve)